تبلیغات
دانشكده ورزش - دو حرکت کششی موثر برای کشیدن پاها
 
جدیدترین اخبار علمی در مورد ورزش
دانشكده ورزش
صفحه نخست         تماس با مدیر         پست الکترونیک        RSS         ATOM
 
 
یکشنبه 4 اسفند 1392 :: نویسنده : امید زرین
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

انجام حرکات کششی بر روی عضلات پا بسیار مهم است و باعث افزایش کارایی ورزشکاران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لویی هریسون، متخصص ارتوپد و مربی بدنسازی، دو تمرین مختلف را برای کشیدن عضلات پا پیشنهاد می‌کند. با کشیدن عضلات چهار سر، می‌توان آنها را تقویت کرد. همچنین کشیدن همسترینگ باعث انعطاف بیشتر پاها می‌شود.

دو حرکت کششی برای پاها

حرکت اول:

صاف بایستید و مچ پای راست را با دست چپ خود گرفته بر روی ران پای چپ قرار دهید. سپس جای پاها را عوض کنید. می‌توانید برای انجام کشش بیشتر پای راست را به پشت ببرید و آن را با دست چپ نگه دارید. سپس می‌توانید پاها را جا به جا کنید.

حرکت دوم:

بعد از کشیدن عضلات چهار سر نوبت به کشیدن همسترینگ می‌رسد. صاف بایستید، شانه‌ها را عقب نگه دارید و مچ پای راست را بالا بیاورید. پای راست را صاف کنید و انگشتان پای خود را بگیرید. سعی کنید کمر را خم نکنید، اگر انجام این حرکت برای شما سخت است به دیوار تکیه دهید یا به صورت نشسته این عمل را انجام دهید. در هنگام انجام حرکت به صورت عمیق نفس بکشید. سپس حرکت را با پای دیگر انجام دهید.

در هر کدام از این حرکات کششی 30 ثانیه بمانید.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : امید زرین
نویسندگان
نظرسنجی
به نظر شما آیا مربیان ایرانی در کلیه رشته های ورزشی به دنبال مطالعه و افزایش دانش خود می باشند؟





جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

دریافت كد ساعت